اخبار محرمانه
حزب الله لبنان اقدامات تروریستی را در سریلانکا محکوم کرد
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 19:54:34
اخبار محرمانه - ایرنا / حزب الله لبنان عصر یکشنبه با صدور بیانیه اقدامات تروریستی و بمب گذاری ها را در کلمبو پایتخت سریلانکا محکوم کرد.
در بیانیه این حزب که رونوشت آن به دفتر ایرنا در بیروت مخابره شد، آمده است: حزب الله لبنان بمب گذاری های تروریستی را در کلیساها و هتل های سریلانکا که منجر به مرگ صدها نفر از افراد بی گناه شد، بشدت محکوم می کند.
در بخش دیگری از بیانیه آمده است: این اقدامات تروریستی درحالی صورت گرفت که شماری از مسیحیان در حال عبادت در کلیسا به مناسبت ایام عید مجید بودند.
حزب الله با تاکید بر این که تروریست هیچ دینی برای خود ندارد از همه مومنان و پیروان ادیان درخواست کرد تا صرف نظر از برخی وابستگی های مذهبی و دینی صفوف خود را در برابر تهدیدات تروریستی و تروریست ها متحد کنند چرا که آنان گروهی با موسسه های خودساخته و جعلی هستند.
این حزب در پایان بیانیه خود با اشاره به روز نیمه شعبان و روز میلاد حضرت مهدی (عج) تصریح کرد که به خواست الهی با ظهور آن حضرت مظلومان عالم و بشریت بتوانند در صلح و امنیت کامل در کنار هم زندگی کنند.
تازه ترین گزارش های دریافتی از رسانه های مختلف حاکی از آن است که شمار کشته ها و زخمی های انفجارهای روز یکشنبه سریلانکا از 563 تن گذشت.
این انفجارها در چند کلیسا و هتل در کلمبو پایتخت تجاری سریلانکا و دیگر شهرهای این کشور روی داد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/87421/حزب-الله-لبنان-اقدامات-تروریستی-را-در-سریلانکا-محکوم-کرد
بستن   چاپ