اخبار محرمانه
3 خبر از جشنواره جهانی فیلم فجر/ از نشست «پل شریدر» تا تعیین کارگردان اختتامیه
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 19:22:25
اخبار محرمانه - فارس / در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در پردیس سینمایی چارسو، سینما فلسطین و بنیاد سینمایی فارابی در حال برگزاری است، رویدادهای مختلفی رخ داده که برخی از آن‌ها را در ادامه مرور می‌کنیم.
* اعلام زمان نشست خبری «پل شریدر»
پل شریدر نویسنده فیلمنامه‌های مطرحی چون «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «آخرین وسوسه مسیح» به پرسش‌های نمایندگان رسانه ها و منتقدان ایران پاسخ می‌دهد.
نشست پرسش و پاسخ پل شریدر کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی از مهمانان ویژه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، صبح فردا (سه‌شنبه 3 اردیبهشت) در سالن شماره یک چارسو برگزار می‌شود.
پل جوزف شریدر فیلمنامه‌نویس آثاری مانند «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «آخرین وسوسه مسیح» است.
*رونمایی از اپلیکیشن اختصاصی جشنواره
اپلیکیشن اختصاصی جشنواره جهانی فیلم فجر به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) و همزمان با برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.
طراحی و را‌ه‌اندازی اپلیکیشن اختصاصی جشنواره جهانی فیلم فجر در راستای دسترسی آسان مخاطبان به اخبار و اطلاعات تمامی برنامه‌ها و رویدادهای دوره‌های گذشته و جاری جشنواره انجام شده است.
این اپلیکیشن به‌صورت دو زبانه، انگلیسی و فارسی و برای گوشی‌های اندروید طراحی شده و از اینجا قابل دریافت است.
* معرفی کارگردانان مراسم اختتامیه
مجید توکلی کارگردان سینما و کیوان کثیریان، کارگردانی مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را عهده‌دار شدند. این مراسم، روز پنجشنبه 5 اردیبهشت ساعت 18 در تالار وحدت با حضور مهمانان خارجی، داوران بخش های مختلف، اهالی رسانه و... برگزار می شود.
سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از 18 تا 26 آوریل 2019 (29 فروردین تا 6 اردیبهشت 1398) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/87868/3-خبر-از-جشنواره-جهانی-فیلم-فجر--از-نشست-«پل-شریدر»-تا-تعیین-کارگردان-اختتامیه
بستن   چاپ