اخبار محرمانه
رهبر انصارالله: مردم یمن بر پیروزی و رهایی از سلطه آمریکا اصرار دارند
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 21:59:41
اخبار محرمانه - خبرگزاری صدا و سیما / سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصار الله یمن، در مصاحبه ای تلویزیونی، تاکید کرد شهادت شهید صماد (رئیس پیشین شورای عالی سیاسی یمن) اگرچه حادثه دردناکی بود اما این اتفاق عامل مهمی در تقویت مقاومت و جانفشانی های ملت بوده است.
وی افزود: برای پنجمین سال متوالی حضور گسترده مردم در میدان، تعبیری از مواضع قهرمانانه و پایداری یک ملت است که این اتفاقات از مردم یمن چندان عجیب نیست. مقاومت مردم یمن در پنجمین سال تجاوز، پیروزی ملت ما و شکست متجاوزان تلقی می شود.
سید عبدالملک بدرالدین اعلام کرد با بیان اینکه مدت زمان تجاوز هیچ تاثیری بر ثبات و پایداری مردم یمن ندارد، افزود کشورهای متجاوز به مرحله ای رسیده اند که دیگر چشم اندازی در برابر خود نمی بینند. کشورهای متجاوز در مشکلات یمن نقش دارند و مشکلات هر روز بیشتر و بیشتر می شود.
دبیر کل انصار الله، کشورهای متجاوز را متهم کرد هیچ گاه به طور جدی وارد گفتگوها برای حل مشکل یمن نشده اند ضمن اینکه هم متجاوزان و هم مزدورانشان جهت فرار از اجرای توافق سوئد تلاش می کنند.
سید عبدالملک بدرالدین در ادامه گفت آمریکا به تداوم جنگ در یمن تمایل دارد و در این زمینه پوشش سیاسی لازم را فراهم می کند. مردم یمن برای رسیدن به پیروزی و رهایی از سلطه آمریکا پافشاری می کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/87954/رهبر-انصارالله--مردم-یمن-بر-پیروزی-و-رهایی-از-سلطه-آمریکا-اصرار-دارند
بستن   چاپ