اخبار محرمانه
جلسه نمایندگان ولایی برای تفکیک وزارت صمت
سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 - 11:21:29
اخبار محرمانه - فارس / عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اکثریت سخنرانان در جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی بر این اعتقاد بودند که تفکیک وزاراتخانه صنعت معدن و تجارت اختلافات بین دو وزارتخانه صنایع و بازرگانی را به دنبال خواهد داشت که این موضوع به امر تولید لطمه خواهد زد.
محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور اعضای فراکسیون و تعدادی از کارشناسان برگزار شد موضوع تفکیک وزارتخانه صنعت معدن و تجارت مورد بحث قرار گرفت و موافقان و مخالفان این طرح نظرات خود را مطرح کردند.
وی با بیان اینکه اکثر سخنرانان در جلسه مخالف تفکیک این وزارتخانه بودند، افزود: مخالفان بر این نظر بودند که تفکیک این دو وزارتخانه بار دیگر دعواهای دو وزارتخانه صنایع و بازرگانی را تکرار خواهد کرد و ما بار دیگر شاهد مشکلات موجود بین این دو وزارتخانه خواهیم بود و این امر به مسئله تولید لطمه خواهد زد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: موافقان تفکیک وزارتخانه صنعت معدن و تجارت در جلسه امروز بر این اعتقاد بودند که ادغام دو وزارتخانه سنگین و تشکیل وزارتخانه صنعت معدن وتجارت باعث شده تا هر وزیری که بر سر کار می‌آید نتواند کار را مدیریت کند و ما شاهد مشکلاتی در این امر بوده‌ایم و لازم است تا با تفکیک این وزارتخانه هم سنگینی کار کمتر شود و هم کار در دو وزارتخانه به صورت تخصصی‌تر دنبال شود.
پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه فراکسیون جمع‌بندی در خصوص طرح تفکیک وزارت صنعت معدن و تجارت نداشت و تنها اعضا نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/88116/جلسه-نمایندگان-ولایی-برای-تفکیک-وزارت-صمت
بستن   چاپ