اخبار محرمانه
توسعه زیر ساخت های خدماتی در بیمارستان کیش
چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 01:26:27
اخبار محرمانه - در چهار ماه نخست امسال با توسعه زیر ساخت های درمانی خدمات دهی بیمارستان کیش افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف بهبود و تسهیل در ارائه خدمات درمانی اقدامات مختلفی از نظر تجهیزات و خدمات دهی در بیمارستان کیش انجام شده است.
ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و بیماران با دعوت از بهترین اساتید و پزشکان فوق تخصص در رشته های غدد، عفونی، غدد اطفال، گوارش، روماتولوژی، طب درد، اعصاب و روان به طور منظم و هر هفته از جمله اقدامات انجام شده در کلینیک های تخصصی بیمارستان کیش است.
نو سازی و استاندارد سازی واحد دیالیز بیمارستان بر مبنای استاندارد های روز دنیا در واحدی ویژه برای پذیرش بیماران نیازمند به دیالیز، استاندارد سازی واحد امحاء زباله بیمارستان از لحاظ سطح بهداشتی با کمترین میزان خطر و ریسک، انتصاب مسئول فنی ثابت و راه اندازی واحد بینایی سنجی به تقاضای بسیاری از مراجعه کنندگان از دیگر فعالیت های انجام شده در جهت افزایش خدمات دهی در بیمارستان کیش است.
همچنین با هدف ارائه الگوی جدیدی از تکریم ارباب رجوع بیمارستان کیش با راه اندازی سامانه پذیرش اینترنتی بیماران و پذیرش گردشگران سلامت در پرتال خود به آدرس www. Kishhospitalfz.com با امکان پرداخت آنلاین با تسهیل دسترسی، ارتباط با بیمارستان کیش را درکوتاه ترین زمان ممکن ساخته است.
گفتنی است بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با 65 تخت بستری و کلینیک های تخصصی آماده خدمات دهی به شهروندان و گردشگران است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/8816/توسعه--زیر-ساخت-های-خدماتی-در-بیمارستان-کیش
بستن   چاپ