اخبار محرمانه
یک میلیون دلار جایزه برای فیلم «سیاه‌چاله»
سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 - 15:48:35
اخبار محرمانه - فارس /«کِیت تسانگ» با فیلم کمدی «جالب و سیاه‌چاله» برنده جایزه یک میلیون دلاری در فستیوال فیلم ترایبکا 2019 آمریکا شد.
کمدی به بلوغ رسیده تسانگ که چراغ سبز کارشناسان و کمیته انتخاب جشنواره ترایبکا را از بین 5 فیلم دریافت کرد، روایتگر داستان «سامی کو» نوجوان بزهکاری است که با یک شعبده‌باز وارد یک ماجرا می‌شوند...
«حیفا المنصور» کارگردان و تهیه‌کننده، «لن آماتو» مدیر بخش فیلم شبکه اچ‌بی‌او، «لیسا گِی همیلتون» هنرپیشه، کارگردان و تهیه‌کننده، «کَتی هولمز» هنرپیشه، کارگردان و تهیه‌کننده، «میرا نِیر» کارگردان و «کال پن» هنرپیشه و تهیه‌کننده، اعضای تشکیل‌دهنده کمیته چراغ سبز انتخاب برنده فستیوال ترایبکا بودند.
فستیوال ترایبکا به همراه «AT&T» علاوه بر جایزه نقدی در پخش فیلم تسانگ به او کمک خواهند کرد. چهار فینالیست دیگر نیز هر کدام مبلغ 10 هزار دلار جایزه نقدی دریافت کردند.
همچنین «کالیا وارن» یکی از فینالیست‌ها، با فیلم «مهاجران» در بخش جایزه فیلم مورد علاقه هواداران که در توئیتر رای‌گیری شد، برنده شده و جایزه نقدی 40 هزار دلاری دریافت کرد.
برنده سال قبل بخش «داستان‌های ناگفته»، «ساسی سیلی» و «آنجلا چنگ» با فیلم «مادربزرگ خوش‌شانس» بودند که اکران اولیه فیلم‌شان در جشنواره امسال فیلم ترایبکا و در تاریخ پنجم ماه می در نیویورک انجام می‌پذیرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/88269/یک-میلیون-دلار-جایزه-برای-فیلم-«سیاه‌چاله»
بستن   چاپ