اخبار محرمانه
اخبار ضدونقیض درباره سرنگونی هواپیمای جنگی دولت وفاق ملی لیبی
سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 - 19:24:37
اخبار محرمانه - فارس / سخنگوی شبه‌نظامیان «ارتش ملی لیبی» امروز مدعی شد که نیروهای آن یک فروند هواپیمای جنگی متعلق به دولت وفاق ملی لیبی را سرنگون کردند.
«احمد المسماری» سخنگوی شبه‌نظامیان «ارتش ملی لیبی» تحت امر ژنرال «خلیفه حفتر» امروز سه‌شنبه مدعی شد که یک فروند هواپیمای جنگی دولت وفاق ملی که قصد بمباران پایگاه هوایی «الجفره» وابسته به ارتش ملی را داشت، سرنگون شد.
طبق گزارش شبکه العربیه، المسماری افزود که پدافند هوایی مستقر در پایگاه هوایی الجفره موفق شد این هواپیما را سرنگون کند.
المسماری همچنین گفت که این هواپیما از جمله سه هواپیمایی بود که قصد حمله به این پایگاه را داشتند و دو هواپیمای دیگر موفق به فرار شدند.
به گفته وی جستجو برای یافتن لاشه این هواپیما و خلبان آن ادامه دارد.
سخنگوی عملیات «برکان الغضب» سرنگونی هواپیما را تکذیب کرد
«مصطفی المجعی» سخنگوی عملیات «برکان الغضب» (آتشفشان خشم) وابسته به دولت وفاق ملی اخبار مربوط به سرنگونی هواپیمای جنگی متعلق به نیروهای دولت وفاق ملی در منطقه الجفره را تکذیب کرد.
المجعی در مصاحبه با وبگاه «بوابه إفریقیا» گفت که نیروهای دولت وفاق ملی امروز سه‌شنبه هیچ پروازی اعم از شناسایی و رزمی انجام نداده‌اند.
وی همچنین تصریح کرد که نیروهای دولت وفاق ملی دستوراتی برای تحرک از سه محور جهت به دست گرفتن کنترل فرودگاه طرابلس، دریافت کرده‌اند.
سازمان بهداشت جهانی: شما کشته‌ها به 264 نفر رسید
سازمان بهداشت جهانی در تازه‌ترین گزارش خود درباره تلفات درگیری‌ها در حومه طرابلس پایتخت لیبی، شمار کشته‌ها را 246 نفر و تعداد زخمی‌ها را 1266 نفر اعلام کرد.
تأکید دولت وفاق ملی بر عدم مذاکره با حفتر
«مهند یونس» سخنگوی رسمی دولت وفاق ملی لیبی امروز سه‌شنبه بار دیگر بر مخالفت با هر گونه مذاکره با نیروهای «ارتش ملی لیبی» تأکید کرد.
یونس گفت: «هیچ مذاکره‌ای با کسانی که دست به حمله و بمباران می‌زنند، در کار نخواهد بود».

http://www.SecretNews.ir/fa/News/88349/اخبار-ضدونقیض-درباره-سرنگونی-هواپیمای-جنگی-دولت-وفاق-ملی-لیبی
بستن   چاپ