اخبار محرمانه
رکورد 83 میلیون دلاری اکران روز اول «انتقام‌جویان» در چین
چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 - 14:45:00
اخبار محرمانه - فارس / فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» تا بعد از ظهر اولین روز اکران در چین 83 میلیون فروش داشت تا رکورد پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی تاریخ این کشور را رقم بزند.
فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» تا بعد از ظهر اولین روز اکران در چین 83 میلیون فروش داشت تا رکورد پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی تاریخ این کشور را رقم بزند.
کمپانی مارول با این فیلم رکوردی جدید در پیش‌فروش بلیت با رقم 110 میلیون دلار را تا نیمه‌شب سه‌شنبه را ثبت کرد تا «شکار هیولای 2» رکورددار پیشین را با رقم 59 میلیون و 600 هزار دلار پشت سر بگذارد.
سامانه بلیت‌فروشی «مائویی» پیش‌بینی کرده که «انتقام‌جویان» در طول دوره اکران خود در چین در مجموع 521 دلار فروش داشته باشد که با این رقم به عنوان چهارمین فیلم پرفروش خارجی تمام دوران در چین و پس از «جنگجوی گرگ2» «زمسن سرگردان» و «عملیات دریای سرخ» ثبت شود.
تا کنون بهترین عملکرد فروش فیلم خارجی در چین متعلق به فیلم «سرنوشت خشمگین» محصول سال 2017 با فروش 393 میلیون دلار بوده است. طبق قوانین کشور چین فیلم‌های خارجی تنها چهار هفته مهلت اکران در این کشور را دارند لیکن فیلم‌هایی که فروشی ویژه و فوق‌العاده داشته باشند با توجه به صلاح‌دید مقامات مسول زمان اکرانشان افزایش می‌یابد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/88687/رکورد-83-میلیون-دلاری-اکران-روز-اول-«انتقام‌جویان»-در-چین
بستن   چاپ