اخبار محرمانه
چهره ها/ توضیح تهمینه میلانی درباره حواشی نمایشگاه نقاشی اش
جمعه 13 ارديبهشت 1398 - 00:14:03
اخبار محرمانه - آخرین خبر / تهمینه میلانی در توضیح این عکس ها نوشت:
دوستان عزیز !
خواسته اید که در باره حواشی نمایشگاه دوم نقاشیم صحبت کنم ، برای روشن شدن و دفع ادعاهای مسموم چند پست خواهم گذاشت .
نمایشگاه درگالری آریانا از بزرگترین گالریهای تهران با چهل نقاشی از من، از تاریخ 6 تا 9 اردیبهشت بمدت 4 روز جهت علاقمندان به نمایش درآمد .
متاسفانه آقایی به نام کاوه نجم ابادی که از دوستان اقای محسن پرورش محسنی با اسم جعلی ( الف / پ ) در رسانه و خانمی که مدیر گالری ایوان هستند در روز اول که مخصوص مهمانان دعوتی بود، بدون دعوت وارد نمایشگاه شد وبا فیلمبرداری و عکاسی عجولانه نمایشگاه را ترک کرد از فردای ان روز کم کم توطئه ها شکل گرفت .
از جمله ، حمله به سایت گالری اریانا وصفحه ی من در اینستاگرام و سایت و دفتر هنرهای تجسمی در ارشاد! اعتراض این گروه که معتقدند فیلمساز نباید نمایشگاه بگذارد بجایی نرسید و ارتباط دوسویه به زیباترین شکلی با مخاطبان نمایشگاه برقرار شد .
نمایشگاه که تمام شد هجمه ها با نفرت تمام با کمک لشکر سایبری با زدن اتهام به کپی بودن ایده نقاشی هجوم که پوستر نمایشگاه هم بود ، شدت گرفت جالب اینکه عنوان شد این نقاشی کپی ازنقاشی یک خانم جوان هنرمند به نام معصومه مهدیزاده است که موضوع کودک آزاری رابه نمایش گذاشته اند .
ایشان بطور اتفاقی هم دانشکده ایی فرد برهم زننده نمایشگاه قبلی من هم هستند !
هتاکان در مورد این که من چطور به ارشیو ایشان دسترسی داشتم ، توضیحی نداشتند که اگر هم داشتند فرقی نمی کرد ، زیرا نه طرح ، نه فرم ،نه بافت و نه موضوع دونقاشی شباهتی به هم ندارد .
همانطور که همگی می دانیم المان دست و مشت صدها سال است که بعنوان سمبل خشونت مورد استفاده همه ی هنرمندان و روزنامه نگاران قرار می گیرد و در انحصار هیچ کس نیست.
گرچه در هر دو نقاشی ، از دست و صورت برای انتقال خشونت استفاده شده است ، اما موضوع یکی کودک آزاری است و و .دیگری خشونت و تهدید و فشار علیه زن
.
شما را رجوع می دهم به هزاران نقاشی و عکس در مورد خشونت که در فضای مجازی و اینترنت به وفور موجود است.
اغلب انها تصویر دست خشونتگر وبدن و صورت خشونت دیده را نمایش می دهند .
( چند نمونه در انتهای پست گذاشته ام )
از انجا که برای نمایش خشونت با قوانین ایران امکان استفاده از بدن زن و کودک وجود ندارد ، طبعا هنرمند محدود به نمایش دست و است و هیچ کس صاحب این ایده نیست و می توان هزاران عکس ، نقاشی و فیلم ازان به تصویر کشید.
بنابر این می بینید که هدف این افراد هتاک تنها ترور شخصیت من است که در میان عده ایی محبوبیت دارم . هدف ایشان قطع این رابطه سالم است و بس .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/92493/چهره-ها--توضیح-تهمینه-میلانی-درباره-حواشی-نمایشگاه-نقاشی-اش
بستن   چاپ