اخبار محرمانه
3 بازیکن در لیست سیاه مسی
شنبه 21 ارديبهشت 1398 - 23:15:35
اخبار محرمانه - لیونل مسی به مدیران بارسلونا گفته سه ستاره این تیم را در تابستان به فروش برسانند.
به گزارش مشرق ، لیونل مسی بعد از شکست بارسلونا مقابل لیورپول مایوس شده و نشریه اسپورت مدعی شد وی معتقد است باید برخی بازیکنان از بارسلونا جدا شوند و نام سه بازیکن در لیست سیاه ستاره آرژانتینی قرار گرفته است.
اولین بازیکن مورد غضب قرار گرفته مسی، فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی و 26 ساله است که زمستان سال قبل و به عنوان گران‌ترین خرید بارسلونا از لیورپول راهی این تیم شد، اما افت شدید کوتینیو باعث شده تقریباً همه در مورد جدایی او اطمینان داشته باشند. خروج کوتینیو از نوکمپ قریب الوقوع است و مذاکراتی با پاریس سن ژرمن نیز صورت گرفته، اما بازگشت به لیورپول و با انتقال منچستر یونایتد دور از ذهن است.
بیشتر بخوانید:
ضربه بزرگی که بارسلونا از مسی خورد!
دومین بازیکن، ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلوناست که در ماه‌های اخیر عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و در دیدار مقابل لیورپول نمایش ضعیفی ارائه داد. به نظر می‌رسد اینتر و یوونتوس جدی ترین مشتریان این هافبک 31 ساله کروات هستند.
با ورود فرانکی دی یانگ ، به نظر می‌رسد راکیتیچ دیگر جایی در ترکیب ثابت بارسلونا نخواهد داشت و دیاریو گل نیز مدعی شد رابطه خوبی بین مسی و راکیتیچ برقرار نیست و احتمال جدایی وی بیشتر از همیشه است.
ساموئل اومتیتی ، دیگر بازیکنی است که از نگاه مسی به درد بارسلونا نمی‌خورد. کلمنت لانگله نمایش خوبی در فصل جاری داشته و احتمالاً ماتیاس دی لیخت نیز به زودی راهی بارسلونا خواهد شد و با پول فروش اومتیتی ، آبی اناری‌ها می‌توانند دیگر پست‌های خود را تقویت کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/96767/3-بازیکن-در-لیست-سیاه-مسی
بستن   چاپ