اخبار محرمانه
نصیرزاده: پنالتی علیه ما غیر منصفانه بود
يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 - 05:01:00
اخبار محرمانه - مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز، گفت: با منتقدان داوری مخالف هستم اما پنالتی که امروز علیه ما گرفته شد غیر منصفانه بود.
به گزارش مشرق ، هوشنگ نصیرزاده در پایان دیدار پرسپولیس و ماشین سازی ، گفت: بازی خوبی بود اما داور بازی به عقیده من عجولانه پنالتی گرفت و ریتم بازی را بهم زد. اگر آن پنالتی اعلام نمی‌شد نتیجه بهتری قم می‌خورد. ماشین سازی یک هوادار داشت که من بودم. در مقابل پرسپولیس 60 هزار هوادار در ورزشگاه داشت. باید به ماشین سازی احترام گذاشت. ما شرافتمندانه بازی می‌کنیم و مقابل این همه هوادار نتیجه گرفتیم. از کمیته داواران بابت این پنالتی گلایه دارم. کمک داور یک هند در یک متری خودش را اعلام نکرد. جو مسابقه باعث شد داور این عملکرد را داشته باشد. همیشه با افرادی که از داوری انتقاد کنند مخالف هستم اما خطای پنالتی که علیه ما گرفته شد غیرمنصفانه بود.
بیشتر بخوانید:
تساوی پرسپولیس، سپاهان و استقلال / قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می‌شود +عکس و جدول
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم فصل آینده هم همینطور با یک مالک مدیریت خواهد شد، تصریح کرد: چون قبلاً به این مسئله جواب دادیم.
وی در ادامه تأکید کرد: داوری که قصد دارد رشد کند و می‌خواهد قدش بلند شود باید این بازی‌ها را خوب قضاوت کند.
نصیرزاده در مورد خط خوردن رضا خالقی‌فر عنوان کرد: نباید این مسئله خیلی بولد شود. او چون یک جلسه به تمرین نیامد کادرفنی از خالقی‌فر توضیح خواست. در نهایت این بازیکن چون هماهنگی با تیم نداشت از ترکیب بیرون گذاشته شد. او مصدوم نبود و با تصمیم کادرفنی بازی نکرد.
مدیرعامل ماشین سازی در مورد اینکه آیا پاداش ویژه‌ای برای این بازی در نظر گرفته بودند، گفت: بابت باخت به استقلال به تیم پاداش دادیم چرا که در آن مسابقه بسیار خوب عمل کردیم. افکارتان را درست کنید. تیم‌هایی هستند که چهل سال است به این شکل مدیریت می‌شوند اما الان این مسئله را با تیم‌هایی که چهارسال است تشکیل شدند مقایسه نکنید..

http://www.SecretNews.ir/fa/News/96836/نصیرزاده--پنالتی-علیه-ما-غیر-منصفانه-بود
بستن   چاپ