اخبار محرمانه
برانکو: گفته بودم قهرمان با سوت آخر مشخص می‌شود
يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 - 05:01:01
اخبار محرمانه - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت‌های زیادی برابر ماشین سازی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
به گزارش مشرق ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از تساوی یک - یک امشب ماشین سازی تبریز و پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: همانطور که قبلاً گفته بودم قهرمان لیگ در سوت دیدار پایانی مشخص خواهد شد. امروز از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم اما هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنانم بگیرم و از آنها به خاطر تلاشی که کردند تشکر می‌کنم.
بیشتر بخوانید:
تساوی پرسپولیس، سپاهان و استقلال / قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می‌شود +عکس و جدول
وی ادامه داد: متأسفم به خاطر هوادارانمان که بسیار عالی بودند. متأسفم از اینکه نتوانستیم با هم قهرمانی را جشن بگیریم. بازی با پارس جنوبی در انتظار ماست و در آن بازی این فرصت را داریم که قهرمان شویم.
برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: ماشین سازی یک فرصت داشت و گل شد ما 19 شوت به دروازه داشتیم و 11 موقعیت گل ایجاد کردیم و مالکیت توپ را هم در اختیار داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. به هر حال فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد بودیمیر در طول حضورش در جمع شاگردانش گفت: بودیمیر را آوردیم که گل بزند اما به خاطر مصدومیت‌هایی که برایش رقم خورد نتوانست خوب باشد. اما امروز پنالتی را او گرفت و در یکی دو موقعیت دیگر هم صاحب فرصت شد که باید ببینیم. ایشان یکسال دیگر با ما قرار دارد و عملاً باید بماند مگر اینکه تغییری ایجاد شود.
برانکو در مورد داوری این دیدار و گلایه حریف از اینکه داوری به ضرر آنها بوده است گفت: خواهش من این است که فیلم را ببینید. چیزی که من از بازیکنان شنیدم این است که یک پنالتی نبود و سه پنالتی بود که باید برای تیم ما رقم می‌خورد. برای همین مشتاق شدم فیلم بازی را ببینم.
وی در مورد شرایط قهرمانی تیمش گفت: هر چند که یک امتیاز هم برای قهرمانی ما کافی است اما برای بردن به جم می‌رویم. فوتبال سخت است و هیچ چیز آسانی نداریم. ما برای پیروزی برابر پارس جنوبی به میدان خواهیم رفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سوال که به نظر می‌رسد علیپور خسته است و چرا از بازیکن دیگری استفاده نکردید گفت: طبیعی است که او خسته باشد اما روز خوبی را پشت سر گذاشت. عالیشاه به عنوان یک هافبک بازی می‌کند و در دو بازی گذشته به عنوان مهاجم هم بازی کرد اما طبیعتاً علیپور برابر ماشین سازی عملکرد خوبی داشت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/96837/برانکو--گفته-بودم-قهرمان-با-سوت-آخر-مشخص-می‌شود
بستن   چاپ