اخبار محرمانه
مهم‌ترین مشکل استقلال در لیگ هجدهم
يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 - 10:48:16
اخبار محرمانه - یک پیشکسوت استقلال معتقد است که نبود یک تمام کننده حرفه‌ای در ترکیب این تیم، مهم‌ترین مشکل آبی‌پوشان در لیگ هجدهم بود.
به گزارش مشرق ، سید علی موسوی ، پیشکسوت استقلال درباره دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و نتایج به شکلی رقم خورد که استقلال می‌توانست به صدر جدول نزدیک شود. استقلال موقعیت‌های خوبی داشت ولی متاسفانه اعتماد به نفس انجام این کار را نداشتند. در چند هفته اخیر نتایج به نفع استقلال رقم خورد اما آن‌ها از این فرصت استفاده نکردند. مشکل اصلی استقلال هم در این فصل، نبود نقش اول و تمام کننده خوب و حرفه‌ای بود.
بیشتر بخوانید:
منتظری: مردود شدن گل استقلال توجیه ندارد
او افزود: استقلال دقیقاً مقابل یک تیم بی‌انگیزه بازی کرد، در صورتی که اگر صنعت نفت تیم چند هفته پیش بود، بازی برای ما سخت می‌شد. تعویض شجاعیان می‌توانست زودتر انجام شود، چون استقلال چیزی از دست نمی‌داد اما مشکل اصلی استقلال نبودن یک تمام کننده بود.
پیشکسوت استقلال در پایان گفت: استقلال از اول فصل دیر استارت زد اما شفر کم‌کم تیم را ساخت و می‌توانست تیم را به قهرمانی برساند. ان‌شاءالله در فصل بعد شرایط بهتر شود و با انتخاب به موقع سرمربی، استقلال به قهرمانی برسد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/96905/مهم‌ترین-مشکل-استقلال-در-لیگ-هجدهم
بستن   چاپ