اخبار محرمانه
حاجیلو: آقای فتاحی استقلالی‌ها هیچ‌وقت از شما نمی‌گذرند
يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 - 14:22:45
اخبار محرمانه - سرپرست تیم استقلال اعلام کرد در صحنه اخراج مجیدی اتفاقی رخ نداده است و تیم داوری فقط به دلیل محبوبیت این مربی را اخراج کرد.
‌به گزارش مشرق ، اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال درخصوص مردود شدن گل این تیم در بازی با نفت آبادان اظهار داشت: در جلسه هماهنگی شب قبل بازی به محمودزاده گفتم درست است که این بازی برای نفت آبادان زیاد مهم نیست، اما برای استقلال حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: باید برای بازی ما مقابل نفت آبادان سه داور باتجربه و بزرگ‌تر می‌آوردند تا اینچنین حق تیم ضایع نشود.
بیشتر بخوانید:
حمله تند فرهاد مجیدی به وزیر و فدراسیون و پیشکسوتان استقلال +عکس
تمام ایران دیدند که توپ ما گل شد، اما پنج داور اینجا چشمان خود را بستند و گل ما را مردود اعلام کردند. یک اوت ما را نگرفتند که حتی همان توپ می‌توانست تبدیل به ضد حمله شود. به سعید فتاحی گفتم اگر اشتباه کرده باشید چه؟ که گفت هر چه دلت می‌خواهد بگو. گفتم آقای فتاحی من چیزی به شما نمی‌گویم، چون اجازه نداریم بی‌ادبی کنیم، تهمت بزنیم، چون مردم حقیقت را می‌بینند، اما درست نیست که سر تیم استقلال را اینگونه ببرند. چند بار ازبازیکنان خواسته ایم مصاحبه‌های تند انجام ندهند که آشوب به پا شود اما تحمل هم حدی دارد.
سرپرست تیم استقلال افزود: این بازی حق ما نبود که مساوی کنیم. تبریک می‌گویم به تیم داوری به خصوص دو بار تاکید می‌کنم به سعید فتاحی؛ سعیدجان گل، اوت نبود. خودت می‌دانی و سازمان لیگ و قضاوتی که مردم می‌کنند.
وی درخصوص اخراج فرهاد مجیدی از کنار زمین خاطرنشان کرد: از شما می‌پرسم که این مربیان چقدر در کنار زمین می‌توانند تحمل داشته باشند؟ فرهاد حقیقت را گفت و اخراج شد. این قانون اینهاست. اشکالی ندارد هواداران نفت آبادان به ما فحاشی کردند. من برایم سوال است که اگر آن‌ها به دنبال پیروزی بودند چه بلایی سر ما می‌آوردند. بعد از 48 سال در فوتبال بودن یاد گرفتم که سرم را پایین بیندازم و بروم. آقای فتاحی هواداران استقلال هیچوقت از شما نمی‌گذرند، زیرا بهترین فرصت استقلال برای رسیدن به صدر جدول را گرفتید. مقصر این اتفاق هم دپارتمان داوری، سازمان لیگ و هر کسی که دستش در کار بود در حق ما بی‌انصافی کردند.
حاجیلو ادامه داد: از شب قبل بازی مشخص بود که این تیم داوری در حد این بازی نیست. هیچوقت شما را نمی‌بخشیم. این فرصت طلایی هم که گیر ما آمد شما آن را هم از ما گرفتید.
وی در پایان گفت: خیلی از مربیان دیگر در کنار زمین رفتارهایی به مراتب بدتر از مجیدی را انجام می‌دهند، اما این‌ها کسانی را اخراج می‌کنند که مردم بیشتر آن‌ها را دوست دارند. فرهاد به دلیل محبوبیت و مشهور بودنش اخراج شد. مجیدی فقط حقیقت را به آن‌ها گفت. نه جسارتی کرد و نه رفتار بدی انجام داد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/97010/حاجیلو--آقای-فتاحی-استقلالی‌ها-هیچ‌وقت-از-شما-نمی‌گذرند
بستن   چاپ