اخبار محرمانه
واکنش پندار خمارلو به اظهارات مجیدی
يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 - 14:22:50
اخبار محرمانه - مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادعای فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه قهرمانی پرسپولیس آرزوی وزیر و معاونش است، گفت: آقایان ضعفشان را بپذیرند و خودشان را اصلاح کنند.
به گزارش مشرق ، پندار خمارلو در خصوص بازی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز گفت: شب گذشته پس از پایان بازی آنقدر زمان دیر شده بود که نمی‌توانستیم جواب واضح و شفافی به ناداوری‌ها بدهیم. دیشب بعد از اینکه فیلم بازی را دیدیم فهمیدیم باز هم داوری چه بلایی سرمان آورد. داور برای ما پنالتی نگرفت و نتوانستیم در همین بازی مقابل چشم هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم.
بیشتر بخوانید:
خطیر: شرطبندی در هربازی 5 میلیون دلار است! / مساله تبانی در فوتبال ایران بیداد می‌کند
وی در واکنش به صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران که قهرمانی احتمالی پرسپولیس را آرزوی وزیر و معاون وی دانسته است تصریح کرد: آنقدر بزرگ هستیم که نیاز نداریم خودمان را با سایر تیم‌ها مقایسه کنیم. اگر ما می‌بردیم، بقیه تیم‌ها می‌دویدند هم به ما نمی‌رسیدند. برای توجیه کردن نیازی نیست به دست و پای دیگران بیافتیم و تقصیرها را گردن دیگران بیاندازیم.
خمارلو افزود: در لیگ برتر یک اوت دستی به نفع پرسپولیس گرفته نشده است. حق ما را به راحتی می‌خورند. وقتی کمیته داوران و کمیته انضباطی برخوردی نشان ندادند باعث شد تا رفتارهای اشتباه آقایان ادامه داشته باشد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه واکنش خود به صحبت‌های سرمربی استقلال تهران ادعا کرد: این‌ها بهانه جویی ایشان است. واقعاً جالب نیست بیاییم بگوییم وزیر ورزش در نتیجه مسابقات دخالت می‌کند. خیلی واضح و مشخص است این حرف‌ها برای چه گفته می‌شود. آقایان ضعف خودشان را بپذیرند و خودشان را اصلاح کنند.
وی در ادامه با اشاره به هجمه تیم‌ها علیه احتمال تکرار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: خیلی‌ها می‌خواهند مطرح شدن خودشان را ادامه دهند و از پرسپولیس مایه می‌گذارند. آقایان می‌دانند چطور خودشان را بر سر زبان‌ها بیاندازند. هر کس درباره پرسپولیس صحبت می‌کند تا اسم خودش را باز هم سر زبان‌ها بیاندازد. این رفتارها نخ نما شده است. شاید این رفتارها در دهه‌های گذشته جواب می‌داد، اما الان دیگر اینگونه نیست. در فوتبال امروزی، وقتش است تا تیم‌ها در زمین بازی نتیجه بگیرند.
خمارلو در پایان خاطرنشان کرد: بارها تکرار می‌کنیم که آقایان در برنامه‌های کارشناسی این موضوع را بار دیگر تکرار کنند که چه تیمی از داوری سود کرده است و کدام تیم متضرر شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/97013/واکنش-پندار-خمارلو-به-اظهارات-مجیدی
بستن   چاپ