اخبار محرمانه
آرامش پرسپولیس در آغوش گل محمدی
يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 - 23:51:06
اخبار محرمانه - این فصل هیچ مربی در لیگ برتر، به اندازه یحیی رقبای پرسپولیس را از دور خارج نکرده است.
به گزارش مشرق ، واکنش‌های استثنایی پیام نیازمند مقابل پدیده ، اجازه نداد قهرمانی پرسپولیس یک هفته پیش از پایان لیگ قطعی شود. نیازمند مقابل پدیده، چندین موقعیت حریف را گرفت اما در نهایت، در مشهد متوقف شد و پرسپولیس برای قهرمانی، فقط یک امتیاز از جم می‌خواهد. آرامشی که در روز توقف مقابل ماشین سازی، بیش از هر چیز مدیون یحیی و تیم آماده اوست.
اگر پدیده سپاهان را متوقف نمی‌کرد، هفته آخر پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به پیروزی در جم داشت. فشاری که می‌توانست دردسری جدی برای‌شان درست کند. البته لطف پدیده به پرسپولیس، فقط به این بازی مربوط نمی‌شود. استقلال، 4 امتیاز با پرسپولیس فاصله دارد که 3 امتیاز آن را در بازی مقابل پدیده از دست داد. مسابقه‌ای که منجر به اخراج شفر هم شد. تراکتورسازی هم نیم فصل اول، در مشهد متوقف شد و 2 امتیاز حساسش هدر رفت. پدیده در حالی از همه مدعیان امتیازات ارزشمند گرفته که رفت و برگشت، از پرسپولیس شکست خورده است. یعنی اگر پدیده از جدول حذف شود سپاهان و تراکتورسازی 2 امتیاز و استقلال، 3 امتیاز به پرسپولیس نزدیک می‌شوند. در مجموع، بازی با پدیده 7 امتیاز در معادله قهرمانی به نفع تیم برانکو بوده است.
بیشتر بخوانید:
تلاش پرسپولیس برای قهرمان نشدن!
این نقش، دقیقاً متضاد نقشی است که گل‌محمدی لیگ پانزدهم در معادله قهرمانی بازی کرد. در آن فصل ذوب آهن او رفت و برگشت، فقط یک امتیاز به پرسپولیس داد و 5 امتیاز تیم برانکو در این دو مسابقه از دست رفت. آن‌ها بر خلاف نتایج‌شان مقابل پرسپولیس، رفت و برگشت به استقلال خوزستان رقیب مستقیم قهرمانی آن‌ها باختند. ذوب آهن در مجموع، 5 امتیاز به نفع استقلال خوزستان کار کرد و پرسپولیس، با تفاضل گل قهرمانی را از دست داد.
اگر این فصل پرسپولیس به قهرمانی برسد، طرفداران این تیم خاطرات خوبی از گل‌محمدی و پدیده خواهند داشت. تیمی که با نمایش عالی مقابل استقلال و سپاهان، اجازه نداد تا هفته آخر سایه تیمی جز پرسپولیس روی جام بیفتد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/97345/آرامش-پرسپولیس-در-آغوش-گل-محمدی
بستن   چاپ