اخبار محرمانه
چه چیزی اسرائیل را پس از 71 سال اشغالگری تهدید می‌کند؟
دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 - 02:32:15
اخبار محرمانه - یک رسانه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با اذعان به قدرت روزافزون گروه‌های مقاومت تصریح کرده است در صورت بروز هر جنگی در آینده، این گروه‌ها قادر هستند روزانه هزار موشک شلیک کنند.
به گزارش مشرق ، سایت عبری والا نوشت تنش در جنوب در حال افزایش است به ویژه با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری یورو ویژن و روز نکبت (صهیونیست‌ها سالروز اشغال فلسطین را روز استقلال رژیم جعلی خود می‌دانند) که برابر با نیمه ماه می هر سال است.
این رسانه افزود برآوردهای اسرائیلی به این اشاره می‌کند که گروه‌های فلسطینی در نوار غزه از نظر قدرت و توان نظامی با حزب الله در یک سطح هستند و ارتش اسرائیل پیش بینی می کند که این گروه‌ها در صورت هرگونه تنش در آینده، روزانه هزار موشک شلیک کنند.
بیشتر بخوانید:
موشک‌هایی که معادلات تل‌آویو را به هم ریخت
عکس / تظاهرات صدها انگلیسی در حمایت از فلسطین
اجرای معامله قرن بدون جنگ بزرگ در غزه امکان‌پذیر نیست
بر اساس این گزارش، فرماندهی منطقه جنوبی ارتش اسرائیل برای مقابله با این چالش‌ها و تهدیدهای جدید آماده می‌شود، که ممکن است در صورت شلیک گسترده موشک‌ها و موشک‌های کورنت و بالون‌های آتش‌زا و منفجره در عین حال به وجود آید.
این رسانه آورده است ارتش اسرائیل تصمیم به ساخت دیوار در اطراف منطقه اطراف نوار غزه برای جلوگیری از اصابت موشک‌های کورنت شلیک شده از سمت نوار غزه به خودروهای اسرائیلی گرفته است.
سایت والا نوشت احتمال فروپاشی آرامش در جنوب به ویژه در سایه تهدیدهای جنبش جهاد اسلامی به ازسرگیری تنش در صورت پایبند نبودن اسرائیل به اجرای تفاهمات بالاست.
این رسانه آورده است گروه‌های فلسطینی در نوار غزه در دور اخیر تنش (تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه)، طی دو روز 700 موشک شلیک کردند و شدت شلیک موشک‌ها بسیار متفاوت و فشرده بود.
رسانه صهیونیستی والا افزود اتاق عملیات مشترک گروه‌های فلسطینی در دور اخیر تنش به دستاوردهای بزرگی دست یافت که مهمترین آنها هماهنگی مشترک برای عملیات نظامی و افشای طرح های هجومی سازمان یافته بود که از طریق سامانه کنترلی و مصون از حملات ارتش اسرائیل اداره می‌شد.
هراس صهیونیست‌ها از فروپاشی آتش‌بس
اسرائیل از فروپاشی تفاهمات مربوط به آتش‌بس پیش از آغاز مسابقه موسوم به یوروویژن (در مناطق اشغالی) هراس دارد. تحلیلگران صهیونیست از فروپاشی تفاهمات مربوط به آتش بس پیش از آغاز مسابقه اروپایی موسوم به یوروویژن در مناطق اشغالی در شانزدهم می آینده ابراز نگرانی کردند.
پایگاه عبری والاه، از وجود تنش پیش از برگزاری مسابقه یوروویژن، ‌هفته‌ای خبر داد که ممکن است آتش‌بس از هم فروبپاشد.
این رسانه افزود پس از میانگین بی سابقه شلیک موشک‌ها (از سمت نوار غزه) تهدید ازتمام مناطق نوار غزه با نزدیک شدن به مسابقه یورو ویژن و روز نکبت (روز اشغال سرزمین فلسطین که صهیونیست‌ها به دروغ آن را روز استقلال خود می‌نامند)
این رسانه در ادامه نوشت جنبش جهاد اسلامی عمل تهدید کرده است در صورتی که اسرائیل به تفاهمات تا روز دوشنبه (فردا) پایبند نباشد، آرامش درهم شکسته خواهد شد و اوضاع بار دیگر متشنج می‌شود.
رژیم صهیونیستی طی روزهای شنبه و یکشنبه چهارم و پنج می (14 و 15 اردیبهشت) به نوار غزه حمله کرد که به شهادت 27 شهروند و زخمی شدن 154 نفر دیگر منجر شد که در نهایت به تفاهمات میان گروه‌های مقاومت و اشغالگران انجامید.
چه چیزی رژیم صهیونیستی را پس از 71 سال اشغالگری تهدید می‌کند؟
آفرایم عنبار استاد و تحلیلگر صهیونیست هشدار داده است اسرائیل باید برای دستیابی به راه حل های فوری برای نزاع خود با فلسطینیان تلاش کند، در غیر این صورت سرنوشت اسرائیل درخطر خواهد بود، زیرا ادامه نزاع با فلسطینیان، اسرائیل و جایگاه و توانمندی های راهبردی آن را تهدید می‌کند.
عنبار که رئیس مرکز مطالعات استراتژیک و امنیتی در قدس اشغالی است، افزود: اسرائیل با تهدیدهای وجودی از سوی همسایگان عرب خود روبرو است و بقای آن با خطرات فراوانی همراه است.
این شخصیت صهیونیست با اذعان به افزایش توانمندی و قدرت دفاعی گروه‌های مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان تاکید کرده است قدرت نظامی اسرائیل به طور صد در صد برای حمایت از جبهه داخلی (صهیونیست‌ها) کافی نیست.
وی افزود از جمله تهدیدهای موجود، وجود این باور در اسرائیلی‌هاست که نزاع با فلسطینیان در آینده نزدیک حل نخواهد شد و فلسطینیان قدرت صبر (ایستادگی و مقاومت) را برای طولانی مدت دارند که این مسئله، اسرائیلی‌ها را وادار می‌کند به سمت اداره نزاع با آنها و نه حل آن حرکت کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/97418/چه-چیزی-اسرائیل-را-پس-از-71-سال-اشغالگری-تهدید-می‌کند؟
بستن   چاپ