اخبار محرمانه
فلاحت‌پیشه: سیاست تحریمی آمریکا همواره فرصتی برای توسعه ایران بوده است
دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 - 21:26:02
اخبار محرمانه - خانه ملت / رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست تحریمی آمریکا علیه ایران همواره فرصتی برای توسعه جمهوری اسلامی ایران بوده است.
حشمت الله فلاحت پیشه امروز - دوشنبه - در دیدار دراگان تودوروویچ سفیر صربستان با اشاره به روابط مثبت و رو به رشد میان جمهوری اسلامی ایران و صربستان در عرصه های مختلف گفت: روابط دوستانه و پایدار دو کشور پشتوانه محکمی برای ارتقاء سطح مناسبات در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به ویژه روابط پارلمانی فیمابین است.
وی با اشاره به تحولات منطقه بر لزوم همکاری های امنیتی و سیاسی دو کشور تاکید و تصریح کرد: رایزنی و گفت وگوهای مستمر میان مقام های عالیرتبه سیاسی و پارلمانی ایران و صربستان پیرامون موضوعات منطقه ای و بین المللی می تواند به برقراری صلح و ثبات و امنیت پایدار در منطقه منجر شود.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره با سیاست های ریاضتی و تحریمی آمریکا به عنوان فرصتی برای توسعه مواجه شده است، خاطرنشان کرد: فضای دیپلماتیکی که آمریکا با طرح حمله به جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است صرفا فضای روانی است و نه عملیاتی که پایان آن مذاکره با پذیرش شرایط و قیود خاص جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن استقبال از سفر هیات پارلمانی صربستان به جمهوری اسلامی ایران نسبت به نتایج مثبت این رفت و آمدها از جمله افزایش همکاری ها و مناسبات دو کشوردر عرصه های مختلف ابراز امیدواری کرد.
دراگان تودوروویچ سفیر صربستان در تهران نیز در این دیدار گفت: صربستان علاقه مند به گسترش روابط دو جانبه و ارتقای سطح مناسبات با جمهوری اسلامی ایران است و در همین زمینه استفاده بهتر از ظرفیت های موجود بین دو کشور را خواستار شد.
وی با ابراز خرسندی از سفر هیات پارلمانی صربستان به کشورمان بر اهمیت رفت و آمدهای میان مجالس دو کشور تاکید کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/97597/فلاحت‌پیشه--سیاست-تحریمی-آمریکا-همواره-فرصتی-برای-توسعه-ایران-بوده-است
بستن   چاپ