اخبار محرمانه
تسلط نیروهای مشترک یمنی بر 17 مرکز نظامی عربستان
دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 - 22:22:17
اخبار محرمانه - صدا و سیما / نیروهای مشترک یمنی 17 مرکز نظامی عربستان سعودی را در عسیر و جیزان در جنوب این کشور به تسلط خود درآوردند.
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، نیروهای مشترک یمنی 17 مرکز نظامی عربستان سعودی را در عسیر و جیزان در جنوب این کشور به تسلط خود درآوردند. این مراکز پس از حمله گسترده به مواضع نظامیان سعودی که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد، به کنترل نیروهای یمنی درآمد.
نیروهای یمنی همچنین شماری از نظامیان سعودی را به اسارت درآوردند و مقادیری سلاح و مهمات آنها را به غنیمت گرفتند که در میان آنها، موشک های ضد زره پوش نیز دیده می شود. نیروهای یمنی یک فروند موشک زلزال 1 را نیز به مواضع مزدوران در حجه شلیک کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها انجامید.
فادی السید گزارشگر العالم در گزارشی با اشاره به تسلط نیروهای یمنی بر 17 مرکز نظامی سعودی ها در عسیر و نجران، همراه با پخش تصاویری از درگیری ها افزود: نیروهای سعودی در درگیری با نیروهای یمنی وادار به فرار شدند. اجساد شماری از کشته های آنها در مناطق درگیری روی زمین افتاده است. ستاد تبلیغات جنگ یمن نیز تصاویری از خودروهای نظامی سعودی ها که در درگیری با نیروهای یمنی هدف قرار گرفته و به آتش کشیده شده است، پخش کرد. در تصاویر ستاد تبلیغات جنگ یمن شدت درگیری ها بین طرفین به خوبی قابل مشاهده است.
گزارشگر ادامه داد: درگیری های شدید بین طرفین به جیزان نیز کشیده شد و به سیطره نیروهای یمنی بر سه موضع نیروهای سعودی شرق جبل الدود منجر شد. در تصاویر ستاد تبلیغات جنگ یمن، نظامیان و مزدوران سعودی در حال فرار دیده می شوند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/97682/تسلط-نیروهای-مشترک-یمنی-بر-17-مرکز-نظامی-عربستان
بستن   چاپ