اخبار محرمانه
ترامپ از دل چینی‌ها خبر دارد!
دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 - 22:43:20
اخبار محرمانه - فارس / رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه اتخاذ مواضع ضد چینی و حملات لفظی علیه نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ادعا کرد، پکن آرزو می‌کند که «جو بایدن» یا دیگر دموکرات‌ها در این انتخابات پیروز شوند.
ترامپ: چین آرزو می‌کند بایدن در انتخابات 2020 پیروز شود
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا چند روز بعد از تشدید جنگ تجاری و تعرفه‌ای علیه چین، در پیامی توییتری ضمن هدف قرار دادن دوباره این کشور مدعی شده که پکن در آرزوی پیروزی رقبای دموکرات او در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا است.
رئیس‌جمهور آمریکا جمعه هفته گذشته دستور اجرایی شدن تعرفه‌های جدید گمرکی علیه کالاها و خدمات وارداتی چین را صادر و جنگ تجاری بین واشنگتن و پکن را تشدید کرد.
او بامداد امروز (دوشنبه) در توییتر نوشت: «ما در برابر چین، همانجایی هستیم که می‌خواهیم باشیم. یادتان باشد که آنها توافق را نقض و برای مذاکره مجدد سعی کردند. ما از طریق تعرفه‌ها از چین ده‌ها میلیارد دلار خواهیم گرفت. خریداران محصولات، خودشان می‌توانند آنها را در ایالات متحده آمریکا بسازند (که این ایده‌آل است) یا آنکه از کشورهایی که بر آنها تعرفه نگذاشتیم، خرید کنند».
رئیس‌جمهور آمریکا سپس در یک توییت دیگر رقبای دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مخاطب قرار داده و صراحتا علیه «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق این کشور موضع‌گیری کرده است.
او نوشت: «چین آرزو می‌کند که جو بایدن خوابالو یا هر فرد دیگری (از دموکرات‌ها) در (انتخابات) 2020 پیروز شود. آنها عاشق این هستند که از آمریکا کلاهبرداری کنند».

http://www.SecretNews.ir/fa/News/97728/ترامپ-از-دل-چینی‌ها-خبر-دارد!
بستن   چاپ