اخبار محرمانه
تذکر جدی عضو کمیسیون امنیت ملی به اروپا
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 - 09:28:31
اخبار محرمانه - تسنیم / عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: منافع اروپایی‌ها حکم می‌کند که آنها ضرب‌الاجل 60 روزه ایران را جدی بگیرند.
ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست ‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش تعهدات برجامی ایران، گفت: بیانیه شورای عالی امنیت ملی کاملا صریح و شفاف است و در واقع هشداری به اتحادیه اروپا در قبال بد عهدی آنها نسبت به موافقت‌نامه برجام است و کشورهای اروپایی عضو برجام باید در این مهلت 60 روزه تکلیف خود را مشخص کنند.
وی افزود: این بیانیه در حالی از سوی کشورمان مطرح شد که با خروج آمریکا از برجام ایران زمان زیادی را در اختیار کشور‌های 1+4 قرار داد بنابراین در حال حاضر نوبت آنها است که پایبندی خود را نسبت به ایران و مفاد برجام ثابت کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بدعهدی‌های اروپایی‌ها منجر به تصمیم اخیر ایران شده است، اضافه کرد: ایران همواره خواهان مذاکره بوده ، اما باید منافعش رعایت شود.
حسن‌بیگی با تاکید بر اینکه منافع اروپایی‌ها حکم می‌کند که آنها ضرب‌الاجل 60 روزه ایران را جدی بگیرند، اظهار داشت: بهتر است اروپایی‌ها در این مدت به تعهدات خود در برجام پایبند باشند، در غیر این صورت مسئولیت عواقب بعدی آن بر عهده آنها است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/97881/تذکر-جدی-عضو-کمیسیون-امنیت-ملی-به-اروپا
بستن   چاپ