اخبار محرمانه
نتیجه شبیه سازی جنگ با ایران در ارتش آمریکا
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 - 09:30:16
اخبار محرمانه - فارس / مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: نباید خیال پردازی درباره آمریکا را در مورد اروپایی ها تکرار کنیم؛ زیرا آنها هرگز بخاطر ما مقابل آمریکا نخواهند ایستاد و مواضع شان تنها در حد حرف است؛ بنابراین نه مذاکره می کنیم و نه جنگی پیش خواهد آمد؛ چراکه ما بسیار قوی تر از گذشته هستیم و آمریکا بسیار ضعیف تر از گذشته است.
محمدحسن قدیری ابیانه مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، در گفت و گو با فارس، با اشاره به این موضوع که توان آمریکا ضعیف تر از گذشته است، گفت: در سال 2000 برنامه عظیم شبیه سازی جنگ با ایران در ارتش آمریکا برنامه ریزی شد و دو ژنرال آمریکایی فرماندهی این دو نیروی ایران و آمریکا را در آن برنامه شبیه سازی برعهده گرفتند؛ نتیجه آن شد که 16 ناوشکن آمریکا و همچنین ناو هواپیمابر آمریکا غرق شد و پایگاه های آمریکا در منطقه هدف حملات گسترده موشکی ایران قرار گرفت و حداقل 22 هزار آمریکایی کشته شدند و آمریکا با استخوان های شکسته از این جنگ خارج و ایران پیروز میدان بود.
وی ادامه داد: این مانور را در شرایط متفاوتی تکرار کردند مبنی بر اینکه ایران توان موشکی نداشته باشد، با این ویژگی آمریکا پیروز جنگ بود و از آن زمان تا کنون آمریکا ضعیف تر و ایران قوی تر بود و توان موشکی ایران چندین برابر شده است؛ بنابراین آمریکا نه می تواند و نه می خواهد وارد جنگ با ایران شود، زیرا از نتیجه آن مطلع است، حتی اگر «جان بولتون»، « پمپئو» و «ترامپ» خواهان جنگ باشد.کارشناسان وزارت جنگ و ارتش آمریکا آنها را متوجه این موضوع خواهند کرد و مانع آن خواهند شد.
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام تصریح کرد: چنین حالتی در سال 2007 هم پیش آمد. «جورج بوش»(بوش پسر)، «دیک چِینی» و «رامسفلد»، به دنبال آن بودند که وارد جنگ با ایران شوند و بهانه جویی آنها این بود که ایران به سمت سلاح هسته ای می رود، اما 16 سازمان اطلاعاتی و امنیتی آنها از جمله سازمان های اطلاعاتی ارتش، سازمان CIA، FBI و الباقی سازمان ها در گزارش منتشره ای اعلام کردند که ایران هیچ برنامه ای برای ساخت سلاح هسته ای ندارد و اگر آن روز اراده به ساخت کند، تا سال 2015 یعنی هشت سال پس از آن هم به سلاح دست نخواهد یافت. البته این گزارش برخلاف جوسازی های کاخ سفید بود. علت آن این بود که آنها می دانستند که در جنگ با ایران شکست می خورند و افتضاح بزرگتری از افتضاح طبس برای آنها پیش خواهد آمد، اما در حقیقت این گزارش را منتشر کردند تا «دیک چِینی» و «رامسفلد» را در اهداف خود خنثی کنند که چیزی شبیه «جان بولتون» و « پمپئو» است.
وی بیان کرد: آمریکا از آن زمان بسیار ضعیف تر و ایران بسیار قوی تر است و اینکه می گویند آمریکا ناو صد هزار تنی خود را راهی خلیج فارس کرده اند تا ما را بترسانند باید بدانند که ما از ناو صدهزار تونی آنها نمی ترسیم، بلکه این ناو آنقدر بزرگ است که شلیک موشک های ما به خطا نخواهد رفت و می تواند آنها را منهدم کند.
قدیری ابیانه اظهار کرد: در همان مانور شبیه سازی سال 2000، پس از اینکه در این شبیه سازی شکست سختی را برای آمریکا پیش بینی کردند، جنگ در شرایطی که ایران فاقد موشک برای هدف قراردادن ناوها و پایگاه های آمریکا در منطقه بود را مورد بررسی قرار دادند، در این شرایط آمریکا پیروز جنگ بود و آنها به دنبال این بودند تا ایران را از توان موشکی محروم کنند.
وی ادامه داد:‌آمریکایی ها تلاش می کنند تا ذهنیت مسئولان ایران را به جایی بکشانند که بگویند عصر موشک گذشته است و توان موشکی ایران را مشکلی برای تعامل با غرب معرفی کنند و بتوانند در یک جنگ احتمالی پیروز شوند و اگر روزی به این نتیجه برسند که در جنگ با ایران احتمال پیروزی آنها وجود دارد، حتما دریغ نخواهد کرد.
مدیرانجمن نخبگان جهان اسلام تصریح کرد: اگر نیرویی صادق باشد، قصد خیانت به کشور را نداشته باشد، عقل سلیم داشته باشد و مأموریتی از سوی بیگانگان نداشته باشد، قاعدتا باید با مشاهده نتایج برجام و عمل آمریکا در دوران اوباما و ترامپ، به این نتیجه برسد که مذاکره با آمریکا فایده ای ندارد.
وی بیان کرد: با مشاهده اینکه برجام نه تنها نتوانست تحریم ها را لغو کند، بلکه غربی ها(آمریکایی ها و اروپایی ها) در زمان اوباما و ترامپ بر تحریم های خود افزودند و تمامی تعهدات خود را زیر پا گذاشتند، حتی «جان کری» وزیر خارجه وقت آمریکا که طرف اصلی مذاکره با ایران که نسبت به خروج آمریکا از برجام معرض بود، اخیرا گفته است که ما نسبت به زمان خروج از برجام انتقاد داریم و ما نیز قصد خروج داشتیم اما در زمان مناسب؛ ضمن اینکه در آن زمان نیز به وعده های خود به هیچ وجه عمل نکرد و هیچ گشایشی در روابط اقتصادی و بانکی ایران پیش نیامد.
قدیری ابیانه اظهار کرد: مذاکره با آمریکا به هیچ وجه سودی برای ایران ندارد و ایران باید برای عبور از مشکلات و هموار کردن بیش از پیش پیشرفت کشور نیازمند انسجام ملی حول محور ولایت، عمل همگان به اقتصاد مقاومتی و تحقق شعارهایی که برای هر سال از سوی مقام معظم رهبری تعیین می شود؛ تقویت قوای نظامی و پرهیز از هر گونه مذاکره مجدد با آمریکاست. این موضوع را باید برای اروپایی ها روشن کنیم که ما هرگز درباره توان موشکی نظامی خود که جنبه دفاعی و بازدارنده دارد، نه تعلل و نه در باره آن مذاکره خواهیم کرد.
وی بیان کرد: نباید خیال پردازی درباره آمریکا را که این دولت گرفتار آن بود، در مورد اروپا تکرار کنیم. حتی اگر روزی اروپایی ها بتوانند نسبت به آمریکا استقلال یابند، ماهیتی متفاوت از آمریکا را برای خود خواستار نیستند، یعنی آنها نیز خواستار استثمار و غارت منابع سایر ملل هستند و قصد دارند همچون گذشته برجهان حاکم باشند.
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اروپایی ها هرگز بخاطر ما رو در روی آمریکا نخواهند ایستاد و مواضع شان در مقابل عملکرد آمریکا و نقد آن از حرف فراتر نخواهد رفت و وعده های آنها نیز وعده سرخرمن خواهد بود؛ بنابراین نه مذاکره می کنیم و نه جنگ خواهد شد، زیرا ما بسیار قوی تر از گذشته هستیم و آمریکا بسیار ضعیف تر از گذشته است، به نحوی که بدهی دولت فدرال آمریکا معادل بیش از 22 تریلیون دلار بوده که این رقم معادل بیش از 447 سال درآمد نفتی ایران است .
وی بیان کرد: آنها زمانی که از صدام حمایت می کردند، چین و شوروی نیز با آنها همسو بودند. امروز آمریکا فاقد آن انسجام و هماهنگی با قدرت های دیگر علیه ایران است. ما ضمن اینکه علاوه بر توان خودمان، خدایی داریم که از کدخدا قوی تر است و خدای مان در خلیج فارس همان خدایی است که در طبس بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/97885/نتیجه-شبیه-سازی-جنگ-با-ایران-در-ارتش-آمریکا
بستن   چاپ