اخبار محرمانه
واکنش هافبک سایپا به احتمال حضور در استقلال
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 - 13:41:46
اخبار محرمانه - هافبک تیم فوتبال سایپا که قراردادش با این تیم رو به اتمام است، تأکید کرد که هنوز برای فصل آینده تصمیمی اتخاذ نکرده است.
به گزارش مشرق ، آرش رضاوند ، هافبک تیم فوتبال سایپا یکی از بازیکنانی است که مدنظر باشگاه استقلال قرار دارد و گفته می‌شود که مسئولان این باشگاه در تماس با رضاوند ، خواهان مذاکره با این بازیکن شده‌اند. این در حالی است که هافبک سایپا در لیست مورد نظر وینفر شفر هم قرار داشت.
بیشتر بخوانید:
چند بازیکن استقلال آخر فصل جدا می‌شوند؟
آرش رضاوند ، اما در واکنش به این خبر گفت: من هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام. تمام تمرکزم روی آخرین بازی سایپا در لیگ برتر است و بعد از آن می‌توانم به پیشنهادهای ارائه شده، فکر کنم.
وی در ادامه همچنین تأکید کرد: الان وضعیت خیلی از تیم‌های لیگ برتری از لحاظ بازیکن و مربی مشخص نیست و فصل نقل‌وانتقالات هم شروع نشده است. من هم به اندازه کافی زمان دارم تا بهترین تصمیم را بگیرم. الان هم بازیکن سایپا هستم و هنوز با تیمی مذاکره نکردم.
هافبک تیم فوتبال سایپا در واکنش به اینکه گفته می‌شود بسیاری از بازیکنان سایپا قصد جدایی از این تیم را دارند، تصریح کرد: قرارداد بعضی از بازیکنان تمام شده و طبیعی است که هر بازیکن بخواهد برای آینده‌اش بهترین تصمیم را بگیرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/97937/واکنش-هافبک-سایپا-به-احتمال-حضور-در-استقلال
بستن   چاپ