اخبار محرمانه
جلسه امروز دولت حول چه محورهایی بود؟
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 15:39:41
اخبار محرمانه - آخرین خبر / رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: ضرورت مدیریت متمرکز و منسجم با هدف تصمیم‌گیری سریع و شجاعانه در برابر فشارهای آمریکا و واگذاری تصدی‌گری ها به مردم از جمله محورهای بحث نشست امروز هیئت دولت بود.
به گزارش فارس؛ محمود واعظی رئیس دفتر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز چهارشنبه 25 اردیبهشت با حضور در جمع خبرنگاران پس از اتمام نشست هیأت دولت، گفت: بخش قابل توجهی از وقت امروز نشست امروز دولت، اختصاص به لایحه شفافیت بود.
وی با اشاره به اینکه بخش دیگری از محتوای نشست امروز هیأت دولت به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار شب گذشته‌شان با مسئولان نظام اختصاص داشت، اظهار داشت: مسائل اقتصادی، رونق تولید و اینکه چگونه می‌توانیم اشتغال و تسهیلات برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی به وجود آوریم و چگونه می‌توانیم بنگاه‌هایی را که هم دولت و هم نیروهای نظامی تصدی‌گری می‌کنند به مردم واگذار کنیم از جمله محورهای نشست امروز در دولت بود.
واعظی ادامه داد: همچنین درباره بحث گردشگری صحبت کردیم که چگونه می‌توانیم در این شرایط، رونق گردشگری داشته باشیم و در مجموع وقت‌مان صرف این شد که چه کنیم که دستورات مقام معظم رهبری با سرعت بیشتری عملیاتی شود.
وی افزود: بحثی دیگر نیز در نشست امروز هیأت دولت انجام شد درباره اینکه که همان‌طور که در صحبت‌های دیشب رهبر معظم انقلاب هم مطرح شد، در این شرایط باید بتوانیم با فشارهای آمریکا مقابله کنیم، که بسیار مهم است که یک مدیریت متمرکز و منسجم داشته باشیم تا سریع و با شجاعت بتواند تصمیم بگیرد.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: انشاءالله بتوانیم در جلسه بعدی درباره رونق تولید و توسعه کسب و کار در داخل در بخش‌های مختلف تصمیمات جدی بگیریم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/98287/جلسه-امروز-دولت-حول-چه-محورهایی-بود؟
بستن   چاپ