اخبار محرمانه
ایلهان عمر: ترامپ به دنبال بریدن صدای مسلمانان است
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 21:05:35
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / نماینده دموکرات و مسلمان مینه‌سوتا معتقد است رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال بریدن صدای مسلمانان در بیان واقعیات است.
به گزارش پایگاه اینترنتی هافینگتن پست، ایلهان عمر، نماینده دموکرات و مسلمان مینه سوتا، گفته است حملات لفظی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و تهدیدات حامیان جناح راست افراطی‌اش علیه او و رشیده طالب، دیگر نماینده مسلمان کنگره به منظور «ساکت کردن مسلمانان» است.
عمر در مصاحبه با شبکه آمریکایی ام اس ان بی س گفت: به خواهر [مسلمانم] رشیده طالب می‌گویم ما قدرت کافی داریم تا هرگونه تحقیر یا بهتانی را تحمل کنیم.
وی افزود: این گونه اقدامات علیه ما با هدف ساکت کردن مسلمانان طراحی شده است و تقریبا صدای مسلمانان را از اعتراضات عمومی حذف می‌کند.
عمر و طالب در ماه نوامبر سال 2018 به عنوان نخستین زنان مسلمان وارد کنگره آمریکا شدند. ایلهان در اظهاراتش همواره از نقش پررنگ لابی‌های صهیونیستی در صحنه سیاسی این کشور انتقاد کرده است که بخاطر این موضوع آماج حملات لفظی و توئیتری ترامپ قرار گرفته است. انتقادات تند عمر از روابط واشنگتن و تل آویو و حمایت‌های بی اندازه ترامپ از رژیم غاصب صهیونیستی به شدت موجب عصبانیت ترامپ و حامیانش شده است.
ترامپ چندی قبل با انتشار ویدئویی ویرایش شده به صورت تلویحی ایلهان عمر را به بی‌توجهی به قربانیان حملات تروریستی 11 سپتامبر و حمایت از عاملان آن متهم کرد. حملات اسلام‌ستیزانه علیه این نماینده مسلمان پس از انتشار این ویدئو افزایش یافت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/98499/ایلهان-عمر--ترامپ-به-دنبال-بریدن-صدای-مسلمانان-است
بستن   چاپ