اخبار محرمانه
واکنش باشگاه نفت به اعتصاب استقلالی‌ها
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 03:01:04
اخبار محرمانه - مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به تمرین نکردن بازیکنان استقلال در آستانه بازی با سپیدرود رشت واکنش نشان داد.
به گزارش مشرق ، مهران نصیریان دوست در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال در آستانه بازی با سپیدرود و اینکه نتیجه این بازی در سرنوشت نفت مسجدسلیمان برای ماندن یا سقوط تأثیرگذار است، گفت: من چیزی در این باره نشنیده‌ام اما به هر حال تیم استقلال به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و تیمی در سطح آبی‌پوشان که تراز اول به حساب می‌آید به دنبال کم‌کاری یا مسائلی از این دست نیست و به نظر من بحث تبانی در این خصوص وجود ندارد.
بیشتر بخوانید:
دینامو زاگرب صادق محرمی را می‌فروشد
اقدام عجیب بازیکنان استقلال در شب بازی با سپیدرود
وی ادامه داد: از نظر فوتبالی تیم استقلال از سپیدرود سرتر است اما سپیدرود برای بقا می‌جنگد و استقلال به دنبال سهمیه آسیایی است. از طرف دیگر ما هم فردا با همه توان به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم و امیدوارم هر تیمی که حقش است در لیگ برتر بماند. به نظر من در این شرایط بحث تبانی وجود ندارد و اگر استقلالی‌ها تمرین نکردند به دلیل مشکلات مالی بوده است.
نصیریان دوست در پاسخ به این سؤال که تمرین نکردن استقلالی‌ها در آستانه بازی با سپیدرود نگران‌کننده نیست، افزود: ما به این مسائل کاری نداریم و سعی می‌کنیم بازی خودمان را انجام دهیم. فردا فارغ از بازی تهران به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود. استقلال و پرسپولیس نماد فوتبال ایران هستند و قطعاً آبی‌پوشان برای گرفتن سه امتیاز و کسب سهمیه آسیایی بازی خواهند کرد. در این شرایط بحث تبانی وجود نخواهد داشت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/98629/واکنش-باشگاه-نفت-به-اعتصاب-استقلالی‌ها
بستن   چاپ