اخبار محرمانه
احتمال عدم تغییر هیئت‌رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 08:12:17
اخبار محرمانه - پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نزدیک شدن برگزاری انتخابات هیئت رئیسه پارلمان، گفت: در حال حاضر، فراکسیون‌های سیاسی مجلس در حال برگزاری جلسات درون فراکسیونی و انجام رایزنی بین فراکسیون‌ها برای انتخابات هیئت‌رئیسه هستند.
وی با بیان اینکه فراکسیون‌ها باید تا هفته آینده نقطه‌نظرات و جمعبندی‌شان را درباره کاندیدای ریاست و سایر سمت‌های هیئت رئیسه اعلام کنند، افزود: فراکسیون‌ها هم می‌توانند به صورت مستقل برای سمت‌های هیئت رئیسه لیست دهند و هم می‌توانند در ائتلاف با هم لیست مشترک ارائه دهند.
عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: اخباری وحود دارد که فراکسیون‌ها در حال مذاکره و رایزنی به منظور ارائه لیست مشترک هستند اما این مسئله بستگی به فضا و شرایط دارد و در نهایت هر یک از فراکسیون‌ها لیست مشترک ارائه دهند.
یوسف‌نژاد عنوان کرد: رایزنی‌ها و مذاکراتی هم بین فراکسیون‌ها وجود دارد مبنی بر اینکه وضع موجود در هیئت رئیسه حفظ شود و تغییر در ترکیب آن به وجود نیاید.
به گزارش تسنیم، بیش از این علی اصغریوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه در روز (یکشنبه 5 خرداد) خبر داده بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/98652/احتمال-عدم-تغییر-هیئت‌رئیسه-مجلس-در-اجلاسیه-چهارم
بستن   چاپ