اخبار محرمانه
قول خرید جدید بارسلونا به مسی
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 09:38:32
اخبار محرمانه - خرید جدید آژاکس بی صبرانه در انتظار تمرین کردن با مسی است و قول داد که در فصل بعد پاس‌های زیادی به این ستاره آرژانتینی بدهد.
به گزارش مشرق ، به نقل از فاکس اسپورت، فرانکی دی یونگ خرید تابستانی بارسلونا است. این بازیکن جوان هلندی بعد از درخشش در آژاکس مورد توجه تیم‌های بزرگی اروپایی قرار گرفت و در نهایت پیراهن بارسلونا را بر تن کرد.
او به مسی قول داد که پاس‌های طلایی زیادی به او بدهد. دی یونگ گفت: بی صبرانه منتظر این هستم که با مسی تمرین کنم. بسیار دوست دارم که ببینم او چگونه تمرین می‌کند. قول می‌دهم فصل بعد پاس‌های زیادی به او بدهم.
بیشتر بخوانید:
بارسلونا مشتری ستاره مدنظر رئال مادرید شد
دی یونگ ادامه داد: دلتنگ لیگ هلند خواهم شد. بازی کردن با پیراهن آژاکس تجربه‌ای فراموش نشدنی برای من بود. واقعاً همه ما از بازی کردن در این تیم لذت می‌بردیم و شرایط بسیار خوبی در تیم حاکم بود. سبک بازی خود را در هیچ شرایطی تغییر نخواهم داد و می‌خواهم آنگونه در آژاکس بازی می‌کردم در بارسلونا هم بازی کنم.
آژاکس فصل رویایی را پشت سر گذاشت و توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند هر چند که در نهایت برابر تاتنهام تن به شکست داد. این تیم توانست برای سی و چهارمین بار در تاریخ خود قهرمانی در لیگ هلند را به دست آورد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/98683/قول-خرید-جدید-بارسلونا-به-مسی
بستن   چاپ