اخبار محرمانه
شرط میانجی گیری میان ایران و آمریکا چه باید باشد؟
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 18:47:23
اخبار محرمانه - پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: محسن علیجانی‌زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به تصمیم برخی کشورها برای میانجیگری میان ایران و آمریکا جهت رفع تحریم‌ها گفت: ایران قطعا تا زمانی که آمریکا رویه خود را اصلاح نکند با آنها مذاکره ای نخواهد داشت.
میانجی‌گران آمریکا را مجاب به عمل به برجام کنند
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه کشورهایی که قصد میانجیگری دارند باید به جای ایران با آمریکا صحبت کنند، عنوان کرد: کشورهای خواستار میانجی گری باید در وهله اول دولت آمریکا را ارشاد کنند که به معاهده هایی همچون برجام عمل نکرده است.
وی افزود: البته دولت ترامپ به هیچ وجه قابلیت پذیرش میانجیگری را ندارد و در نهایت اقدامی را می کند که به نفع خود باشد از این رو ما نیز با قدرت جلو می رویم تا آنها تسلیم شوند.
علیجانی زمانی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی نهایت اقدامات دیپلماسی را به کار گرفت تا به سمت یک اقدام برد-باخت حرکت کنیم، گفت: اکنون آحاد ملت ایران نیز متوجه شده اند که آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست از این رو مذاکره با آمریکا چه مستقیم و چه با میانجی خطا است.
مشکلاتی که آمریکا برای ایران ایجاد کرده باعث رویارویی سایر کشورها با آمریکا می‌شود
عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم ادامه داد: جمهوری اسلامی به تمامی تعهدات خود در برجام وفا کرده است از این رو تصمیم کنونی شورای عالی امنیت ملی برای عدم فروش آب سنگین منطقی به نظر می رسد وا این روش را ادامه می دهیم.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه ممکن است آمریکایی ها در ظاهر محدودیت هایی را برای ایران ایجاد کرده باشند اما مردم از این پیچ عبور می کنند، خاطرنشان کرد: بازنده اصلی این جنگ، آمریکا خواهد بود و اگر بخواهند فشار بیشتر وارد کنند معضلی برای کشورهای دیگر ایجاد کرده و آنها نیز جلوی آمریکا می ایستند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/98943/شرط-میانجی-گیری-میان-ایران-و-آمریکا-چه-باید-باشد؟
بستن   چاپ