اخبار محرمانه
ترامپ حقوق حاکم بر جامعه بین المللی را به بازی گرفته است
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 18:47:28
اخبار محرمانه - پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: یحیی کمالی‌پور؛ نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص اقدامات اخیر ترامپ گفت: ترامپ تا به امروز در منظر بین المللی نه به عنوان یک سیاستمدار و دیپلمات سیاسی بلکه به عنوان کاسب خود را در دنیا نشان داده است.
وی ادامه داد: رفتارهای های ترامپ، رفتارهای سیاسی و حقوقی مبتنی بر رفتارهای بین المللی نیست و بیشتر برخوردهای عامیانه ای است که ریشه در رفتار کاسب‌کارانه ترامپ دارد و به نظر می‌رسد با این حرکات، حقوق حاکم بر جامعه بین المللی را به بازی گرفته است.
ترامپ مرد صحنه سیاست نیست
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی افزود: خروج یک جانبه ترامپ از پیمان های یک جانبه، دو جانبه و چند جانبه، پشت پا
مرد صحنه سیاست و حقوق بین‌المللی نیست بلکه یک تاجریست که به منافع خود توجه دارد و به هر قیمتی که شده می‌خواهد به آن هدف برسد.
زدن به تعهدات بین المللی و رویکردی که نسبت به کشورهای دیگر دارد، نشان از این واقعیت دارد که مرد صحنه سیاست و حقوق بین‌المللی نیست بلکه یک تاجریست که به منافع خود توجه دارد و به هر قیمتی که شده می‌خواهد به آن هدف برسد.
رییس جمهور آمریکا پایبند اصول قوانین بین المللی نیست
کمالی پور تصریح‌کرد: بیان و ادبیات ترامپ طی این چند روز که نسبت به ایران داشته، از جمله دادن شماره تلفن، از کسی که مدعی سردمداری یک کشور ابرقدرت در دنیاست بعید است.
وی با تاکید بر اینکه ترامپ پایبند اصول قوانین بین المللی نیست افزود: این فرد تاجری است که برای کسب تجارت دست به هر حیله و ترفندی میزند.
ترامپ به دنبال ایجاد جنگ روانی است
وی تشریح کرد: بعید به نظر می‌رسد که آمریکا بخواهد با ناوهایی که در خلیج فارس آورده خود برتری نظامی اش را مطرح کند و بیشتر از جنبه روانی است که می‌خواهد درکنار فشارهای اقتصادی جنگ روانی ایجاد کند و گرنه آمریکا است که حمله به ایران را نمی پذیرد و نخواهد پذیرفت و در اندیشه شان حمله نظامی به ایران نیست زیرا شرایط ایران با سایر کشورها فرق میکند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: امروز قدرتمندی نظامی ما در عرصه های مختلف این بازدارندگی را برای آمریکا و همدستانش ایجاد کرده که هرگز به فکر حمله به ایران نیافتند و حضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس بیشتر از باب ایجاد جنگ روانی است نه تهدید نظامی.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/98947/ترامپ-حقوق-حاکم-بر-جامعه-بین-المللی-را-به-بازی-گرفته-است
بستن   چاپ