اخبار محرمانه
رئیس اتاق اصناف: مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 19:15:49
اخبار محرمانه - ایرنا / شهرندان نگران کالاهای اساسی از جمله شکر نباشند و این کالاها به اندازه نیاز به بازار و نمایشگاه ها عرضه می شود.
قاسم نوده فرهانی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه ضیافت رمضان اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 60 غرفه انواع اقلام اساسی تنظیم بازار شامل شکر با قیمت مصوب دولتی هر کیلوگرم سه هزار و 400 تومان، برنج با هر کیلوگرم هفت هزار و 400 تومان، گوشت وارداتی هر کیلوگرم 62 هزار تومان با نرخ نیمایی حدود 10 هزار تومان و مرغ منجمد با هر کیلوگرم 10 هزار 500 تومان در این نمایشگاه عرضه شده است.
وی ادامه داد: در کنار این مواد غذایی و سبد خانوار، کالاهای دیگری نظیر خرما، عسل، زیتون، چای، حبوبات، شیرینی و زولبیا و بامیه، برنج ایرانی و مواد شوینده و بهداشتی نیز با تخفیف 15 تا 20 درصدی و زیرنظر بازرسان اتاق اصناف ارائه می شود.
رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: اگر دست اندرکاران مصلای تهران و فرهنگسرای خاوران با ما همکاری کنند، نمایشگاه توزیع کالاهای اساسی نیز در این مکان ها عرضه می شود.
نمایشگاه ضیافت رمضان در بزرگراه چمران، بعد از اتوبان حکیم محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو واقع شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/98978/رئیس-اتاق-اصناف--مردم-نگران-تامین-کالاهای-اساسی-نباشند
بستن   چاپ