اخبار محرمانه
بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید
جمعه 31 فروردين 1403 - 08:12:30
اخبار محرمانه - فارس / رژیم صهیونیستی که مدعی بود به حمله تنبیهی ایران پاسخ می‌دهد، پاسخ داد؛ در جنجالی تبلیغاتی، رسانه‌های این رژیم به ایران حمله کردند.
 سحرگاه امروز جمعه، منابع غیررسمی و نامعتبر طی ساعتی از شنیده شدن صدای انفجار در استان اصفهان خبر دادند تا اینکه اولین منبع رسانه‌ای قابل اعتنا که این خبرها را پوشش داد، شبکه خبری «ای.بی.سی نیوز» آمریکا بود.
در حالی که صرفاً صدای چند انفجار شنیده شده بود و ماهیت آن روشن نبود، ای.بی.سی نیوز به نقل از منابع آمریکایی مدعی شد که اسرائیل به ایران حمله کرده است. پس از این بود که رسانه‌های اسرائیلی و حتی کاربران رسانه‌ای آن مثل ادی کوهن یا خبرنگارانی مثل آمیخای اشتین به این جو پیوستند تا نشان بدهند که اسرائیل حمله همه جانبه‌ای به ایران کرده و تأسیسات اتمی هدف قرار گرفته است.
ساعتی بعد گزارش‌های شبه رسمی در ایران نشان داد که سه پهپاد کوچک هدف آتش پدافند قرار گرفته و صدای انفجارها متعلق به شلیک پدافند و سرنگونی این پهپادها بوده و هیچ موشکی به داخل ایران شلیک نشده یا هیچ انفجاری روی زمین رخ نداده. همزمان رسانه‌های اسرائیلی از حملات بزرگ به ایران خبر می‌دادند. ادی کوهن فقط طی یک ساعت، در شبکه ایکس (توییتر سابق) مدعی چند حمله شد و بلافاصله نوشت، حالا اگر ایران میتواند به اسرائیل پاسخ دهد! او همچنین نوشت، ایرانیها نمیخواند جواب اسرائیل را بدهند لذا میگویند همه چیز عادی است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1221291/بلوف-حمله-به-ایران؛‌-کوه-تهدیدات-اسرائیل-موش-زایید
بستن   چاپ