اخبار محرمانه
بررسی ابعاد مختلف سریال «جنگل آسفالت»
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 - 14:10:46
اخبار محرمانه - فیلم نیوز / پنج قسمت از سریال «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش منتشر شده و حالا دیگر تا حد زیادی توانسته‌ایم شخصیت‌ها را بشناسیم و اطلاعاتی درباره پیشینه هریک از آنها، روابطی که باهم داشته‌اند و بحران‌ها و نگرانی‌هایشان به دست بیاوریم. جدای از سوژه قابل تأمل سریال و بازی بازیگران، با یک داستان متمرکز و خوش‌ریتم مواجهیم که هنگام تماشای آن نه سردرگم می‌شویم و نه احساس خستگی می‌کنیم.
درست است که «جنگل آسفالت» در برخی زمینه‌ها با نقدهایی روبه‌رو شده اما می‌توان آن را یکی از سریال‌های موفق چند وقت اخیر شبکه خانگی به حساب آورد. به بهانه انتشار پنج قسمت اول، نگاهی داریم به ابعاد مختلف آن.
پژمان تیمورتاش در روایت قصه و فضای سازی‌ها کارگردان مسلط نشان داده است.
کارگردانی | پژمان تیمورتاش کارگردان چندان با تجربه‌ای نیست. درست است که سال‌ها در سینما حضور داشته و در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کرده اما به عنوان کارگردان یک سریال نمی‌توانستیم به او اطمینان کنیم. پس از گذشت یکی دو قسمت مطمئن شدیم تسلط زیادی روی کار دارد و می‌تواند انتظارهای بیشتری از او داشت. تیمورتاش توانسته است با توجه به مفهومی که در ذهن دارد، فضای «جنگل آسفالت» را دقیق بسازد. از انتخاب لوکیشن‌ها گرفته تا طراحی صحنه و گریم شخصیت‌ها همگی در ارتباط با محتوا قرار گرفته‌اند و معنای اثر را کامل می‌کنن. شخصیت‌ها به درستی معرفی می‌شوند و خرده‌روایت‌ها در جهت پیش‌برد داستان، به طور منطقی کنار هم قرار گرفته‌اند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1223603/بررسی-ابعاد-مختلف-سریال-«جنگل-آسفالت»
بستن   چاپ