اخبار محرمانه
«عادل فردوسی‌پور» در جایگاهی دست نیافتنی!
شنبه 7 خرداد 1401 - 12:09:52
اخبار محرمانه - سینما نوین / خلاقیت بر خلاف نبوغ، آموختنی و اکتسابی است. ذهنِ خلاق را هیچ‌گاه نمی‌توان متوقف کرد و تحت هر شرایطی حتی در محدودیت و خفقان هم پتانسیل بروز پیدا می‌کند. فرقی هم ندارد که چه مانعی (شخص یا نهاد) روبه‌رویش قرار بگیرد؛ آن ذهنیت مبتکر به‌سان جریان آب، مسیر خودش را خواهد یافت.
بازگشت عادل فردوسی‌پور به عرصه اجرا پس از آن حواشی و تصمیم خودخواسته‌اش مبنی بر سکوت، اتفاقی سراسر خوش‌حال‌کننده و امیدبخش است. او از این پس قرار است با برنامه‌ای تحت عنوان «فوتبال٣6٠» در بستری متفاوت، به روند موفقش در برنامه‌سازی ادامه دهد و ثابت کند که توانایی‌اش محصور و متکی بر برنامه #نود و از همه مهمتر تلویزیون نیست. او ذائقه مخاطب را خوب می‌شناسد و با تبحری که در فنِ برنامه‌سازی دارد، می‌تواند در هر مدیومی تحسین‌برانگیز باشد.
جسارت، تعهد و عشقی که «عادل فردوسی‌پور» به حوزه فعالیت‌ خود یعنی #فوتبال دارد، موجب شده که اکنون بر چنین قله‌ای بایستد. او حتی در سال‌های شبه‌ تبعید هم از باورهایش عقب‌نشینی نکرد و به گونه‌هایی دیگر هم‌چون تهیه‌کنندگی، گویندگی و ترجمه، عاشقانه حرفه و دغدغه‌اش را پیگیری کرد. فردوسی‌پور با حذر از مصاحبه‌های جنجالی و رفتارهای تحریک‌آمیز، خود را از هر نوع حاشیه‌ای مصون نگه داشت که این رفتار شایسته او افزون بر ایستادگی، اراده و انگیزه‌اش، آموزنده‌ترین تجربه و درسی است که باید از او آموخت.
از «نود» گرفته تا «فوتبال١٢٠» و ویژه برنامه‌های جام جهانی و حالا که با «فوتبال٣6٠» پا به عرصه برنامه‌سازی گذاشته است، برنامه‌های عادل همیشه حال‌وهوایی متمایز نسبت به سایر برنامه‌های ورزشی دارد. لحن گرم و صمیمانه‌ او در اجرا و گفت‌و‌گو با مهمانان، رُک‌وصریح بودنش در به چالش‌کشیدن مسئولین و آیتم‌های خاصی که تدارک می‌بیند، برجسته‌ترین مولفه‌های برنامه‌های او است.
شوروشوق‌ عادل به بهانه‌ی بازگشت به اجرا در لحظات ابتدایی اولین قسمت از برنامه‌ی جدیدش که #علی_دایی مهمان او شده است، در برقِ نگاه او نمایان بود.
بی‌شک با گذشت زمان، تمامی حقایق آشکار می‌شود و مسببین برکناری او رسوا خواهند شد.
«عادل فردوسی‌پور» یکی از هزاران استعداد و نبوغ قدرنادیده این کشور است که قلبش برای ایران و مردمش می‌تپد. کمتر کسی اگر جایگاه او را داشت، در کشور می‌ماند و بی‌تردید مهاجرت می‌کرد.
وظیفه ما حالا این است که قدر عادل‌ و تمامی آدمهایی شبیه او را بدانیم. آدم‌هایی که با تمامی موانع ماندند و ایستادگی کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/703872/«عادل-فردوسی‌پور»-در-جایگاهی-دست-نیافتنی!
بستن   چاپ