اخبار محرمانه
وزارت کار مجاز به فروش املاک خود شد
سه شنبه 11 بهمن 1401 - 11:00:37
اخبار محرمانه - مهر /طبق ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور، وزارت کار مجاز به فروش 9 ملک متعلق به خود در استان تهران و واریز وجوه حاصل از فروش آن به حساب درآمد عمومی کشور شد.
تصویبنامه مصوب جلسه مورخ دوم مهر ماه سال 1401 وزیران عضو کمیسیون حقوقی و قضائی در خصوص «مجاز بودن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به فروش املاک متعلق به خود به شرح مندرج در پیوست این تصویبنامه» طی نامه شماره 206771 در تاریخ 1401/11/08 توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
در این ابلاغیه که 8 بهمن ماه صادر شده، آمده است: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجاز است نسبت به فروش املاک متعلق به خود به شرح جدول پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیأت دولت است، با رعایت قوانین و مقررات مربوط اقدام و وجوه حاصل از فروش آن را به حساب درآمد عمومی کشور واریز و مطابق ماده 6 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393- اقدام نماید.
وزارت یاد شده موظف است قبل از فروش املاک مذکور، در جهت ایجاد ارزش افزوده و در صورت موافقت کمیسیون موضوع ماده 5 قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری نسبت به تغییر کاربری املاک یاد شده اقدام کند.
فهرست املاک مورد نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای صدور مجوز به شرح جدول زیر است.

اخبار محرمانه

اخبار محرمانه


http://www.SecretNews.ir/fa/News/763496/وزارت-کار-مجاز-به-فروش-املاک-خود-شد
بستن   چاپ